De vereniging

De Bildtse Tennis Club is een actieve en gezellige vereniging met zo’n 250 leden, waaronder veel jeugdleden. Tijdens het zomerseizoen worden er veel toernooien georganiseerd. Zowel voor de fanatieke als voor de meer recreatief ingestelde tennisser zijn er veel mogelijkheden. Onze vereniging is gevestigd aan de Hartman Sannesstraat in Sint Annaparochie.

Als we eens nader in de archieven duiken dan zien we dat de competitie uitslagen tot 1972 zijn terug te vinden, wat zou betekenen dat er hier al 50 jaar competitie gespeeld wordt! Op dit moment zijn we in het bezit van 3 gravelbanen en 2 kunstgrasbanen. Hierdoor kunnen we het gehele jaar door spelen. Sinds 2022 zijn er ook 2 padelbanen aangelegd, dus ook voor padel kun je bij de BTC terecht.

Kijk rustig rond op onze website en mocht je meer vragen hebben, dan kan je altijd één van het bestuur bereiken via de mail, app of het contactformulier op deze site.

Hoofdadres

Hartman Sannesstraat 11